Zapraszamy!

Zapraszamy!
Zapraszamy!

czwartek, 27 grudnia 2012

Początek

Napisała Magda @ Grudzień 27, 2012

 

Startuję z nowym pomysłem!
Krótko opiszę co się aktualnie u mnie dzieję.
Założyłam swoją własną działalność w którą wdrożyłam moje dwie koleżanki - Agnieszkę i Magdę. 
Dziewczyny pomagają mi w reklamie mojego sklepu, mają ogromne zamiłowanie do mody i muszę przyznać, że całkiem nieźle się sprawują :)
Na co dzień pracuję w aptece, natomiast wieczorami zamieniam się w fanatyczkę  mody.
Jestem osobą, która nie jest wylewna a przede wszystkim nie potrafi pisać o swoich odczuciach, ale postaram się w krótkich opisach przekazać Wam co aktualnie dzieje się u mnie i w moim sklepie internetowych. 




Od lewej : Magda w kurtce i spodniach z The White Shop, JA i Agnieszka w spodniach również z mojego sklepu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz